Sunday 20 September 2015

Bercuti ke Bangkok bersama Shaklee

Salam,

CONVENTION iaitu trip untuk melancong ke dalam/ luar negara dan juga trip Umrah secara PERCUMA dengan layanan VVIP adalah salah satu insentif yang ditawarkan oleh Shaklee kepada semua pengedarnya yang layak. Dan yang paling bestnya tentang trip percutian Shaklee ini adalah, semuanya ditanggung beres. Tapi dah tentulah trip eksklusif macam ni mempunyai syarat yang ketat.

Pada bulan ni tiba-tiba sesuatu kejutan yang disediakan oleh Shaklee apabila ianya mengumumkan mengenai Shaklee Star Asia Trip Bangkok 2016 dan syarat untuk layak adalah sangat mudah dan boleh dicapai walaupun dengan ahli yang baru mendaftar. Dalam keadaan ekonomi macam sekarang ni masih ada lagi yang nak sponsor percutian 5 bintang selama 4 hari 3 malam. Betul ke tak ni? Mesti tak percaya kan?

Tapi percayalah, kerana ianya benar! Bukan sekadar penginapan dan pengangkutan ke sana je ditaja, duit makan dan duit poket pon diberi sekali.

Dan yang paling penting, anda juga berpeluang untuk layak menyertai trip percutian PERCUMA Shaklee ini, walaupun anda sekarang ni belum lagi menjadi ahli.


Syarat Melayakkan Anda Mendapatkan Percutian ke Bangkok 2016 Selama 4 Hari 3 Malam 

Syarat

1) Mesti naik rank SV dan maintain at least 4 bulan antara Sept 2015 - April 2016.
2) Mesti naik rank SENIOR SV dan maintain at least 4 bulan antara Sept 2015 - April 2016.
3) Mesti sign up antara Jan'2015 - Jan'2016, naik SV dan maintain selama at least 4 bulan. Sekiranya sign up pada Jan'2016, kena terus naik SV dan maintain hingga April'2016.

Sangat mudah syarat yang Shaklee bagi, tapi percutian yang sangat best diberi. Rugi kalau anda tak rebut peluang keemasan ini.

Jika anda berminat untuk menjana pendapatan dengan Shaklee, dan menikmati percutian eksklusif yang ditawarkan oleh Shaklee pada setiap tahun, boleh hubungi saya di :-

Whatsapp : 0135611583
Fanpage.  : Little Ct'z
Email.       : ctazri83@gmail.com
Instagram.: shakleebyct

No comments:

Post a Comment