Tuesday 30 September 2014

PENGEDAR SHAKLEE MIRI: SAKIT LUTUT.? SAKIT BELAKANG.? SENDI.?DAPATKAN SET TULANG DAN SENDI SHAKLEE

Banyak cara kita boleh tunjukkan kasih sayang pada ibuayah kita. Selain doakan kesihatan yang baik, membekalkan vitamin yang semulajadi dan selamat kepada ibuayah juga adalah suatu perkara yang membahagiakan mereka. Kita selalu terlepas pandang perkara seperti ini. Bila ibu ayah sihat, kita pun rasa senang hati. Tak gitu?

Jom belikan untuk ibu ayah kita.. apalah sangat nak dibandingkan pengorbanan ibu ayah susah payah membanting tulang mencari rezeki membesarkan kita.. SET TULANG DAN SENDI SHAKLEE..





Advance Joint Health Tablet

1. Menyokong keselesaan sendi: Ekstrak Boswellia menghalang pembentukan bahan kimia yang menyerang tulang rawan.

2. Bertindak sebagai 'kusyen': Ekstrak jagung membantu mengekalkan tulang rawan.

3. Memelihara tisu penyambung yang sihat: Zinc, copper, manganese and vitamin C merupakan nutrien penting dalam kesihatan sendi dengan membekalkan sokongan nutrien untuk kolagen dan komponen tisu penyambung lain yang memberikan kekuatan dan struktur terhdap sendi.


Omega Guard

Pengambilan Omega akan mengurangkan radang pada sendi, bengkak sendi dan kekakuan pada sendi. Selain itu, pengambilan Omega juga mengurang risiko sakit parkinson.


Ostematrix

Ini adalah vitamin kalsium yang membantu meningkatkan kesihatan tulang, meningkatkan kepadatan tulang dan mengelakkan simptom osteoporosis. Pengambilan kalsium secara konsisten bukan sahaja membantu masalah tulang juga membantu masalah sembelit, mencantikan kulit serta melegakan pengecutan otot ketika haid.

Sekiranya anda berminat untuk menggunakan produk Shaklee/konsultasi/menjana pendapatan bersama Shaklee sila hubungi saya melalui;

Siti Khadijah Awih (Id:867607)-Pengedar Sah Shaklee di Miri, Sarawak.
Call/Msg/Whatsapp : 013-5611583/013-5706183
Fb Page : Little Ct'z
♥COD adalah di sekitar Miri dan kawasan yang berdekatan dengannya.
Email : ctazri83@gmail.com

No comments:

Post a Comment