Wednesday 1 October 2014

MENGHILANGKAN KETAGIHAN MEROKOK ANDA DENGAN VIVIX SHAKLEE




Rokok boleh dikatakan sangat sinonim dengan lelaki untuk kawasan Asia melainkan selain Asia, wanita juga penyumbang utama peratusan perokok. Statistik yang dilakukan di Malaysia pada tahun 2008 menunjukkan 4.7juta rakyat merokok!

Mungkin ada yang menyesal ataupun sudah dijangkiti penyakit yang serius akibat kesan merokok dan ingin berhenti merokok. Tetapi GAGAL. Pelbagai cara dan kaedah digunakan untuk menghentikan ketagihan merokok malah ada yang berbelanja besar.
Vivix Shaklee mampu untuk membantu anda menghentikan ketagihan merokok dan malah boleh untuk berhenti terus. 



Ini bukan la magik yea tertiba terus boleh berhenti merokok. Ini kerana kandungan VIVIX itu sendiri yang bersifat antioksida yang sangat tinggi. Terhasil daripada buah anggur muscadine yang sangat tinggi kandungan revestrolnya.
Bagi mereka yang merokok, setiap sedutan daripada rokok menghasilkan beribu-ribu radikal bebas dalam tubuh badan. Bayangkan satu batang rokok berapa kali sedutan tu.
Apakah Itu Radikal Bebas?Adalah keadaan di mana ketidakstabilan ataupun kehilangan atom oksigen dalam pasangan elektronnya menyebabkan ia perlu mencuri atom daripada pasangan yang lain. Kecurian atas kecurian menyebabkan terjadinya radikal bebas.

VIVIX Shaklee ini bertindak untuk menggantikan sel-sel yang telah dirosakkan dengan sel-sel yang baru.Sebab itu seperti di dalam video testimonial di atas, selepas beberapa hari mengambil sesudu teh, beliau merasakan seperti pahit bila mahu merokok. Seolah seperti kali pertama mahu merokok. VIVIX membantu untuk memperbaiki dan memperbaharui sel-sel tersebut.
Penyakit yang berkait rapat dengan merokok adalah sakit jantung. Dengan VIVIX, bukan sahaja boleh hilangkan ketagihan merokok namun membantu untuk merawat jantung. Tetapi perlu konsisten pengambilannya.Duit yang dilaburkan untuk membeli rokok lebih baik anda beli VIVIX Shaklee ataupun isteri-isteri bantu suami untuk tidak merokok juga. Sokongan mungkin akan membantu. Hehehhe..
Harga berbaloi dan setimpal dengan kesannya.

Sekiranya anda berminat untuk menggunakan produk Shaklee/konsultasi/menjana pendapatan bersama Shaklee sila hubungi saya melalui;

Siti Khadijah Awih (Id:867607)-Pengedar Sah Shaklee di Miri, Sarawak.
Call/Msg/Whatsapp : 013-5611583/013-5706183
Fb Page : Little Ct'z
♥COD adalah di sekitar Miri dan kawasan yang berdekatan dengannya.
Email : ctazri83@gmail.com




No comments:

Post a Comment