Tuesday 7 April 2015

Vitamin Untuk Otak Cerdas dan Bijak Part 3

Omega Guard 


Mengandungi DHA dan EPA serta asid lemak lain yang penting untuk pertumbuhan otak dan mata, serta peredaran darah dan aktiviti sel bagi memastikan keseluruhan tubuh mendapat kekuatan bagi melawan jangkitan yang berbahaya. 

Mealshakes




Mengandungi protein soya dan 28 jenis vitamin dan mineral yang diperlukan oleh tubuh. 

B Complex




Membantu dalam sintesis protein dan karbohidrat, memberikan mood yang baik, anti stress, menukarkan makanan kepada tenaga serta penting dalam pertumbuhan sel. 

Lecithin 


Kaya dengan kolina yang penting dalam sintesis neurotransmitter, iaitu acetylcholine yang bertindak dalam fungsi saraf, otak dan daya ingatan. 

Kalau anak kita sentiasa sihat, tidak mudah demam, batuk dan selsema, pembelajaran dia tidak terganggu kerana sakit. Tidak perlu cuti sakit yang mengakibatkan ketinggalan pembelajaran di sekolah. Badan yang sihat akan melahirkan otak yang cerdas dan bijak. 

Jom kita lengkapkan anak kita dengan vitamin otak cerdas dan bijak bagi demi melahirkan generasi cerdik pandai untuk negara kita pada masa depan. Kita mampu melakukannya! 

Sekiranya anda berminat untuk menggunakan produk Shaklee/konsultasi/menjana pendapatan bersama Shaklee sila hubungi saya melalui;

Siti Khadijah Awih (Id:867607)-Pengedar Sah Shaklee di Miri, Sarawak.
Call/Msg/Whatsapp : 013-5611583/013-5706183
Fb Page : Little Ct'z
♥COD adalah di sekitar Miri dan kawasan yang berdekatan dengannya
♥Penghantaran seluruh Malaysia juga disediakan





No comments:

Post a Comment