Thursday 26 September 2013

Vitamin Untuk Anak : Mealshakes dan Omega Guard Shaklee

Superb Kids Combo vitamin untuk anak anda!

Ramai yang bertanya saya apakah vitamin untuk anak yang terbaik?  Okay, kali ini entri saya nak cerita pasal vitamin untuk anak Mealshakes dan Omega Guard Shaklee. Memang betul anak adalah harta kita paling bernilai! Semestinya yang terbaik kita usahakan untuk mereka. Betul tak?





Perlukah makanan tambahan untuk kanak-kanak? Asasnya, jika anak- anak kita bukan jenis fussy eater serta mendapat segala nutrien daripada meals hariannya, makan makanan tambahan tidak perlu. Namun, jika sebaliknya, kita boleh memberinya makanan tambahan sebagai usaha untuk membekalkan zat-zat penting untuk menyokong tumbesaran dan kesihatan mereka.

Kesihatan dan kecerdasan anak-anak merupakan nikmat yang paling berharga untuk ibu bapa. Mencegah anak-anak dari jatuh sakit adalah jauh lebih bijak dan berbaloi berbanding merawat mereka setelah mereka sakit. 


OMEGA GUARD :-
--------------------

Omega Guard dihasilkan melalui suatu proses penyulingan proprietari tiga molekul yang memekatkan asid lemak omega-3 yang bermanfaat dan semulajadi sementara menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti merkuri dan plumbum yang terdapat di dalam kebanyakan jenis ikan.*

Minyak Ikan Terbaik Di Dunia

Mengandungi satu rangkaian penuh 7 jenis asid lemak omega-3 semulajadi iaitu EPA, DHA, ALA dan lain-lain lagi. EPA menyihatkan jantung dan sendi anda manakala DHA pula penting bagi perkembangan dan fungsi otak.*

MEAL SHAKE :-
--------------------
Meal Shakes Shaklee merupakan sumber protein dengan vitamin dan mineral tambahan. Ia menyediakan jumlah yang seimbang bagi setiap sembilan asid amino yang diperlukan oleh tubuh untuk tumbesaran dan perlindungan yang baik. Dan lagi, Meal Shakes Shaklee mengandungi semua asid amino asli yang terdapat di dalam protein termasuk yang asid amino perlu dan juga tidak perlu. 

Sekiranya anda berminat untuk menggunakan produk Shaklee sila hubungi saya melalui;

Siti Khadijah Awih (Id:867607)
Call/Msg/Whatsapp : 013-5611583/013-5706183
Fb Page : Little Ct'z
Email : ctazri83@gmail.com




No comments:

Post a Comment