Thursday 26 September 2013

Vitamin Untuk Ibu Mengandung Trimester 1

Asalammualaikum dan Salam Sejahtera semua..Post saya yang pertama saya nak bercerita  tentang kehamilan. Kenapa? Sebab ramai orang sekeliling saya tengah berasa dalam fasa ini & saya  mula mengenali Shaklee ketika saya mula mengandung. 




Untuk makluman semua set ini terdiri daripada

1) Vita- Lea (Multivitamin)
- Multivitamin yang mempunyai 19 jenis vitamin dan mineral. Sanagt-sangat diperlukan oleh sesiapa sahaja terutaman ibu mengandung atau menyusukan bagi mempastikan anak mendapat khasiat terbaik daripada ibu

2) B-Complex Shaklee dengan Asid Folik
- Asid Folik sangat diperlukan bagi membantu dalam perkembangan otak bayi dalam kandungan
- Membantu menukar makanan kepada tenaga

3) Chewable Vita-C
- Membantu menambah kekurangan Vitamin c di dalam badan especially cara makan kita sekarang ini yang kurang makan sayur dan buah-buahan

4) Ostematrix
- Kalsium shaklee dengan Vitamin D yang membantu agar penyerapan kalsium di tahap optimum
- Kalsium adalah antara zat yang di'ambil' banyak oleh bayi dlaam kandungan. Ibu-ibu mengandung dan menyusukan sangat memerlukan Ostematrix agar kalsium dalam badan mencukupi untuk bayi dan juga ibu




Kepada bakal2 ibu di luar sana, berikan yang terbaik untuk diri sendiri dan bayi anda.  Dapatkan set ibu hamil dengan harga yang cukup istimewa dari saya.

 Siti Khadijah Awih (Id:867607)
Call/Msg/Whatsapp : 013-5611583/013-5706183
Fb Page : Little Ct'z
Email : ctazri83@gmail.com



No comments:

Post a Comment