Thursday 6 November 2014

HANYA DI SHAKLEE: MINYAK IKAN TERBAIK DUNIA

Minyak ikan Shaklee OmegaGuard telah dipilih sebagai minyak ikan lautan dalam paling tulen di Amerika, yang diekstrak daripada ikan air laut dalam beriklim sejuk (sardin, mackerel, herring dan ikan bilis) di sepanjang pantai Jepun, ianya bukan dari minyak hati ikan (pengambilan berlebihan minyak hati ikan akan menyebabkan keracunan).

PENGEDAR SHAKLEE MIRI-OMEGA GUARD
OMEGA GUARD SHAKLEE


Minyak ikan Shaklee adalah 3 kali lebih lebih tumpat daripada minyak hati ikan kod, ia adalah sumber yang paling semulajadi yang padat dengan EPA, DHA dan ALA. Apabila dibandingkan dengan Omega-3 produk di pasaran, Shaklee Omega Guard mengandungi semua 7 jenis Omega-3, dengan kadar tertinggi DHA.

Kebanyakan penghasilan minyak ikan menggunakan kaedah penyulingan tekanan tinggi untuk mengekstrak minyak ikan, namun kaedah ini tidak hanya merosakkan kandungan nutrisi minyak tersebut, ia juga tidak mampu untuk menyaring logam berat. Shaklee menggunakan teknologi gred farmaseutikal terkini - tiga kali penapisan molekul & proses penyulingan rendah untuk mengekstrak minyak ikan Omega-3 yang paling tulen & semulajadi, mana-mana bahan cemar seperti plumbum, merkuri, arsenik, kadmium, dioksin dan PCB dikeluarkan.

Mengandungi semua 7 Omega-3 asid lemak, termasuk EPA & DHA yang menurut penelitian membantu:

PENGEDAR SHAKLEE MIRI-OMEGA GUARD
KANDUNGAN EPA & DHA DI DALAM SHAKLEE

KANDUNGAN EPA & DHA DI DALAM SHAKLEE


  1. Mengurangkan risiko penyakit jantung
  2. Mengekalkan tahap trigliserida yang sihat
  3. Mengekalkan tekanan darah yang normal
  4. Sokongan otak, mata & kesihatan sendi
  5. Mengandungi minyak ikan semulajadi yang diperolehi daripada ikan kecil beriklim sejuk
  6. Memberikan lebih EPA & DHA


Manfaat utama
Asid lemak Omega-3 adalah asid lemak penting yang tidak boleh dihasilkan oleh badan kita, oleh itu kita mesti mengambil daripada diet luar. Omega-3 berasaskan tumbuhan tidak boleh ditukar kepada EPA & DHA oleh badan kita. 

Menstabilkan Hormon: 
Omega-3 membantu rembesan prostaglandin bertindak dengan lebih berkesan dalam mencegah prostatomegali dan masalah membuang air kecil yang timbul daripada Andropause. Ia juga mengimbangi perubahan dalam kepekatan hormon wanita yang menyebabkan PMS & gejala menopaus. Mengambil minyak ikan secara teratur dapat menghaluskan kulit serta menampakkan ia kemerahan-merahan. 

Mencegah penyakit vascular & strok:
DHA & EPA boleh menentang thrombosis, tekanan darah & darah tinggi kepekatan yang lebih rendah, longgarkan & melicinkan vaskular, melancarkan peredaran darah, oleh itu ia berkesan untuk mengurangkan tekanan darah tinggi & ketegangan leher atau sakit kepala. Ia juga merendahkan kolesterol, menyekat bekuan darah yang berbahaya dalam badan, menurunkan trigliserida & kolesterol LDL, mencegah obesity dan arteriosklerosis, serangan & penyakit jantung serta strok.

Membantu perkembangan otak janin dan meningkatkan daya ingatan:
DHA adalah nutrient utama untuk otak, Selepas 3 bulan pertama waktu kehamilan adalah saat penting dalam pembangunan otak janin, system saraf & retina. Susu ibu mengandungi sejumlah besar DHA. DHA meningkatkan keupayaan ingatan dan pembelajaran. Mencegah penyakit Alzheimers, meningkatkan kemampuan & perhatian terhadap pembelajaran, ia juga mengekalkan kesihatan mata, pendengaran & mencegah migrane. 

Meningkatkan system imun & memelihara paru-paru:
Mengawal system imun, memperbaiki alergi kulit, ekzema, psoriasis, demam hay, bronkitis, asma, hepatitis, lupus & penyakit buah pinggang.

Menentang kanser:
Kajian telah menunjukkan bahawa Omega-3 boleh mencegahkan kanser paru-paru, payudara, prostat & kolon. Selain itu ia meningkatkan gastroenteritis, merangsang fungsi hati dan pancreas pesakit kanser selepas pembedahan mereka.

Meringankan keadaan arthritis:
AsidLemak Omega-3 larut dalam tisu rawan untuk mencegah kemusnahan enzim yang membentuk tisu rawan. Ia mencegah & memperbaiki arthritis, sakit sendi & gout dengan berkesan.

Memperbaiki insomnia & menhilangkan stres:

Telah terbukti bahawa EPA & DHA boleh melancarkan fungsi saraf untuk mengekalkan otak yang sihat, ia baik untuk menstabilkan emosi & meningkatkan kesihatan mental, termasuk kemurungan, tekanan, kebimbangan, neurasthenia, insomnia, autisme, hiperaktif kanak-kanak dan skizofrenia. 

Jom order  OMEGA GUARD  dengan dua cara dibawah.

Cara 1: Tekan butang dibawah.

OMEGA GUARD SHAKLEE

Cara 2: Boleh hubungi saya untuk membuat tempahan.

Sekiranya anda berminat untuk menggunakan produk Shaklee/konsultasi/menjana pendapatan bersama Shaklee sila hubungi saya melalui;

Siti Khadijah Awih (Id:867607)-Pengedar Sah Shaklee di Miri, Sarawak.
Call/Msg/Whatsapp : 013-5611583/013-5706183
Fb Page : Little Ct'z
♥COD adalah di sekitar Miri dan kawasan yang berdekatan dengannya
♥Penghantaran seluruh Malaysia juga disediakan
Email : ctazri83@gmail.com



No comments:

Post a Comment