Monday 10 November 2014

Shaklee Effect : susu mencurah dengan ESP!

Ini lah yang dikatakan #shakleeEffect ..kini Khalish hampir 2 tahun dan Alhamdullillah saya masih mampu memberikan susu badan kepadanya..

pengedar shaklee miri-set susu bajet



Dek kerana “ketamakan” saya yang menginginkan susu yang banyak, saya telah mengamalkan ESP Shaklee dan juga Alfalfa Shaklee sebagai “Milk Booster” saya. Dan Alhamdulillah saya kini hampir berjaya menyusukan Khalish dengan susu badan selama dua tahun.

Jika anda tidak percaya, anda sendiri boleh mencuba kedua-dua produk eklusif Shaklee khas untuk menyusukan bayi anda. Ianya bukan sahaja membantu dalam penghasilan susu badan tetapi membantuk dalam merawat masalah dalaman wanita seperti keputihan dan memberi tenaga kepada saya untuk menguruskan urusan seharian.


Tunggu apa lagi? Jom order set “Milk Booster’ dengan harga yang berbaloi ini.



Cara 1: Tekan butang dibawah.

SET BAJET MILK BOOSTER SHAKLEE

Cara 2: Boleh hubungi saya untuk membuat tempahan.

Sekiranya anda berminat untuk menggunakan produk Shaklee/konsultasi/menjana pendapatan bersama Shaklee sila hubungi saya melalui;

Siti Khadijah Awih (Id:867607)-Pengedar Sah Shaklee di Miri, Sarawak.
Call/Msg/Whatsapp : 013-5611583/013-5706183
Fb Page : Little Ct'z
♥COD adalah di sekitar Miri dan kawasan yang berdekatan dengannya
♥Penghantaran seluruh Malaysia juga disediakan
Email : ctazri83@gmail.com

No comments:

Post a Comment