Saturday 4 January 2014

day 27:What are your bad habits?

Salam semua,

Malunya nak kongsi my bad habits since saya still budak hingusan lagi...
Jawapannya...Gigit Kuku...saya memang akui..bad habit ni since saya budak-budak sampai dah jd mama ni..cuma sekarang ni , saya dah tak teruk gigit kuku macam dulu..maybe sekarang banyak benda nak dibuat...tak mcm dulu..tapi, if saya tengah berfikir or ada masalah..erm, startlah bad habit ni muncul.Insyaallah saya sekarang nak hilangkan terus bad habit saya ni..


Sekiranya anda berminat untuk menggunakan produk Shaklee/konsultasi/menjana pendapatan bersama Shaklee sila hubungi saya melalui;

♥Siti Khadijah Awih (Id:867607)-Pengedar Sah Shaklee di Miri, Sarawak.
♥Call/Msg/Whatsapp : 013-5611583/013-5706183
♥Fb Page : Little Ct'z
♥COD adalah di sekitar Miri dan kawasan yang berdekatan dengannya.
♥Email : ctazri83@gmail.com

No comments:

Post a Comment