Thursday 23 January 2014

Pengedar Sah Shaklee Miri.

Mungkin ada yang lupa..biar saya ingatkan anda kembali.



Saya Siti Khadijah bte Awih , Shaklee Id. 867607 adalah pengedar sah Shaklee bagi kawasan Miri, Bintulu , Limbang dan Brunei.

Bagi penduduk kawasan Miri, penghantaran adalah percuma. Bagi kawasan yang berada luar dari kawasan Miri, penghantaran barangan Shaklee akan dilakukan melalui pos atau bas (mengikut permintaan anda) janji barangan Shaklee yang ditempah selamat sampai ke tangan anda.

Jika berminat untuk mencuba atau ingin bertanya mengenai supplemen Shaklee, boleh hubungi saya atau melawat fanpage/blogspot saya seperti yang tertera di bawah.

So, jangan lupa..ingat Shaklee ingat saya…

Sekiranya anda berminat untuk menggunakan produk Shaklee/konsultasi/menjana pendapatan bersama Shaklee sila hubungi saya melalui;

Siti Khadijah Awih (Id:867607)-Pengedar Sah Shaklee di Miri, Sarawak.
Call/Msg/Whatsapp : 013-5611583/013-5706183
Fb Page : Little Ct'z
♥COD adalah di sekitar Miri dan kawasan yang berdekatan dengannya.
Email : ctazri83@gmail.com









No comments:

Post a Comment