Tuesday 19 November 2013

HAPUSKAN KULIT KUSAM,TAK SEKATA,BERJERAWAT DAN PORI-PORI LUAS DENGAN SET D SHAKLEE

Kecantikan memang sinonim dengan para wanita. Setiap wanita di dunia ini menginginkan wajah yang cantik berseri,halus dan gebu. Tetapi, persekitaran yang kotor mendedahkan kulit wanita dan menjadikannya menjadi kusam, tak sekata, berjerawat dan pori-pori luas. Perkara sebegini memang membimbangkan lantas menyebabkan keyakinan diri semakin berkurangan.


Kali ini, saya nak berkongsi rahsia kecantikan bersama Set D Shaklee. Anda mengimpikan kulit yang cantik berseri? Dengan Set D Shaklee atau lebih dikenali sebagai Set Skincare dari Shaklee ini InsyaAllah dapat membantu anda dalam penjagaan kecantikan secara semulajadi. Saya pasti ramai wanita di luar sana yang ingin mendapatkan kulit yang cantik tanpa perlu berbelanja mahal. Oleh itu, Set Skincare Shaklee adalah penyelesaiannya.

Secara ammnya, keadaaan persekitaran adalah penyebab utama kepada kerosakan kulit selain daripada factor umur, pemakanana dan juga alahan sehingga akan menyebabkan kulit mempunyai pelbagai masalah. Oleh itu, adalah penting bagi kita untuk menjaga kesihatan kulit dari dalam kerana setiap apa yang dilihat selalunya bermula dari dalaman.

Set Skincare Shaklee ini mengandungi Vitamin C, Vitamin E dan B Complex. Mari kita fahami apa peranan utama vitamin-vitamin ini.

SET D SHAKLEE




Vitamin C
v  Sebagai Antioksidan kuat yang melindungi kulit terhadap pengaruh negatif faktor luar seperti (pencemaran, matahari, cuaca, AC, asap rokok, dsb).
v  Merangsang pembentukan dan peningkatan produksi kolagen kulit, yang akan menjaga kekenyalan, kelenturan, serta kehalusan kulit (anti aging & anti wrinkle).

Vitamin E

v  Bersifat anti-penuaan, dapat mengurangkan garis-garis halus pada wajah
v  Membantu mengelakkan pertumbuhan abnormal sel
v  Membantu memudarkan parut

B Complex

v  Membantu dalam menukarkan karbohidrat kepada glukosa untuk penghasilan tenaga kepada tubuh badan
v  Membantu dalam menukarkan lemak kepada protein( ini membantu nervous system berfungsi dengan normal)

v  Vitamin B juga penting untuk pembentukan sel badan jadi ianya penting untuk awet muda, kulit yang licin dan kelihatan muda, melambatkan rambut beruban, membantu untuk kecantikan kulit, rambut dan mata, kekuatan kuku.


      Tak kenal maka tak cinta. Tak percaya? Sejujurnya saya tidak memaksa anda untuk percaya pada kata-kata saya, tapi saya menyarankan anda harus mencubanya sendiri untuk anda rasai keberkesanannya.

Sekiranya anda berminat untuk menggunakan produk Shaklee/konsultasi/menjana pendapatan bersama Shaklee sila hubungi saya melalui;

Siti Khadijah Awih (Id:867607)-Pengedar Sah Shaklee di Miri, Sarawak.
Call/Msg/Whatsapp : 013-5611583/013-5706183
Fb Page : Little Ct'z
♥COD adalah di sekitar Miri dan kawasan yang berdekatan dengannya.
Email : ctazri83@gmail.com


No comments:

Post a Comment