Monday 18 November 2013

SET BERSALIN SHAKLEE 3M/SET MENYUSU SHAKLEE


Set Bersalin Shaklee 3M/Set Menyusu Shaklee adalah gabungan daripada  set asas dengan tambahan ESP dan juga Alfalfa.

Apakah itu 3M?

3M adalah singkatan bagi Mom’s Marvelous Milk atau boleh juga kita panggil Mighty Mother’s Milk atau apa² saja yang anda fikirkan menarik..

 ENERGIZING SOY PROTEIN (ESP)
v  Non-GMO soy protein mempunyai 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia. Protein sangat penting untuk ibu selepas bersalin bagi membekalkan tenaga segera dan meningkatkan sistem imun, mencegah migrain, imsonia dan tekanan.
v  Protein dalam tubuh sangat diperlukan bagi merangsang selera makan bagi ibu yang tiada selera, meningkatkan tenaga sekiranya mengalami anemia, tekanan darah rendah, masalah tidur, badan letih dan lesu dan juga depresi.
v  Protein juga dapat mempertingkatkan pemulihan luka dan parut dengan membina sel-sel yang baru dan juga membantu para ibu yang keguguran rambut kerana pertumbuhan rambut yang sihat turut memerlukan  protein.
Pengambilan ESP bersama Ostematrix membantu dalam penyerapan kalsium dan juga menguatkan tisu-tisu penghubung.

ALFALFA

v  Alfalfa, bertindak sebagai milk booster turut membantu menangani sakit-sakit badan dengan mengurangkan keasidan dalam tubuh.
v  Ia juga membantu dalam menangani masalah sembelit yang sering dialami wanita selepas melahirkan.
v  Pengambilan alfalfa adalah bergantung kepada ibu dan anak yang tidak mempunyai penyakit SLE dan bebas daripada jaundice atau sakit kuning.


Sekiranya anda berminat untuk menggunakan produk Shaklee/konsultasi/menjana pendapatan bersama Shaklee sila hubungi saya melalui;

Siti Khadijah Awih (Id:867607)-Pengedar Sah Shaklee di Miri, Sarawak.
Call/Msg/Whatsapp : 013-5611583/013-5706183
Fb Page : Little Ct'z
♥COD adalah di sekitar Miri dan kawasan yang berdekatan dengannya.
Email : ctazri83@gmail.com






No comments:

Post a Comment