Wednesday 7 January 2015

PENGALAMAN MENGANDUNG SAYA

Salam semua,

Hari ini saya nak berkongsi pengalaman saya sendiri sewaktu mengandung dan mengamalkan Set Mengandung Shaklee..

Semasa mengandung inilah saya pertama kali dikenalkan dengan Shaklee. Saya mula mengamalkan Shaklee sewaktu pertengahan Trimester pertama saya. Saya memang bukan jenis yang suka telan pil. Tapi demi kesihatan diri dan juga kandungan saya, saya gagahkan juga untuk makan pil Shaklee. Tapi lama kebiasaan saya dah jadi rutin untuk mengamalkan Set Mengandung Shaklee.

Saya rasakan ada perubahan dari segi kesihatan badan saya. Saya lebih cergas dan tidak mudah loya-loya. Saya juga dapat menjalankan tugas harian saya tanpa dilanda masalah muntah-muntah atau pening kepala yang berlanjutan.

Tidak banyak masalah yang saya alami semasa mengandungkan Khalish. Alhamdulillah juga, Khalish dilahirkan sihat walafiat walaupun dengan kaedah caesarean.

Nak tahu apa yang saya ambil semasa mengandung?

Trimester 1
·         B Complex with Folic Acid
·         Vita-C Plus
·         Vita – Lea
·         Ostematrix

Trimester 2 dan 3
·         B Complex with Folic Acid
·         Vita-C Plus
·         Vita – Lea
·         Ostematrix
·         Omega Guard

PENGEDAR SHAKLEE MIRI-SET MENGANDUNG SHAKLEE
SET MENGANDUNG SHAKLEE
Anda juga boleh membaca mengenai panduam am Set Mengadung Shaklee di sini.

Bagaimana cara untuk membeli SET MENGANDUNG SHAKLEE?

Cara 1: Tekan butang dibawah.

SET MENGANDUNG SHAKLEE

Cara 2: Boleh hubungi saya untuk membuat tempahan.

Sekiranya anda berminat untuk menggunakan produk Shaklee/konsultasi/menjana pendapatan bersama Shaklee sila hubungi saya melalui;

Siti Khadijah Awih (Id:867607)-Pengedar Sah Shaklee di Miri, Sarawak.
Call/Msg/Whatsapp : 013-5611583/013-5706183
Fb Page : Little Ct'z
♥COD adalah di sekitar Miri dan kawasan yang berdekatan dengannya
♥Penghantaran seluruh Malaysia juga disediakan
Email : ctazri83@gmail.com








No comments:

Post a Comment