Tuesday 7 October 2014

DON'T SELL SHAKLEE, LIVE IT AND SHARE IT

Salam semua,

Don’t sell Shaklee but live it & share it.

Saya adalah pengedar sah Shaklee berdaftar semenjak tahun 2012. Saya bukan sahaja pengedar Shaklee tapi saya juga pengguna Shaklee.

Cinta pertama Shaklee??


pengedar shaklee miri_baby shaklee

Cinta pertama saya dengan Shaklee adalah semasa menggunakan Set Mengandung Shaklee. Saya memang jenis yang liat untuk telan pil. Apatah lagi dalam Set Mengandung Shaklee banyak sangat pil. Tapi demi untuk menjaga kandungan & kesihatan saya semasa mengandung anak pertama saya, saya gagahkan juga untuk telan semua pil. Alhamdulillah, dengan izin Allah saya dapat rasakan perubahan sebelum dan selepas saya mengamalkan Shaklee.
Sebelum saya mengamalkan Shaklee, saya dapati diri saya cepat penat dan tidak bertenaga. Tapi, selepas saya mengamalkan Shaklee, saya rasa lebih bertenaga dan aktifberjalan ke sana sini.

Siapa yang bertanggungjawab?

Saya kenali Shaklee melalui suami saya, Mohd Azri Shahriman. Dia yang mengesyorkan Shaklee dengan saya. Suami saya juga yang bertanggungjawab mengenalkan saya dengan Master Azrin. Trial pack pertama saya dibeli dari Master Azrin. Saya berterima kasih juga dengan Master Azrin kerana sudi menerangkan Shaklee dengan lebih teliti dengan saya dan juga tidak berputus asa dengan saya untuk berjaya dengan Shaklee.

Pengguna Shaklee?

Yes, saya memang pengguna Shaklee. Saya mengamalkan Shaklee semasa mengandung, berpantang, menyusukan anak pertama saya dan semuanya dengan izin Allah. Vitamin yang paling saya gemari sekarang adalah ESP dan Alfalfa. Saya bersyukur sangat kerana diberi kesempatan oleh Allah dengan bantuan Shaklee menyusukan anak pertama saya iaitu Mohd Khalish Mikhail.

Pengedar Shaklee?

Saya adalah pengedar sah Shaklee kawasan Miri, Sarawak. Sesiapa yang berminat dengan produk Shaklee boleh lah menghubungi saya. Saya bukan sahaja menjual produk Shaklee kepada anda, tetapi saya juga akan berkongsi pengalaman saya sendiri mengenai produk Shaklee. Saya juga akan sedaya upaya membantu dan menjawab semua persoalan mengenai Shaklee.

Ingin menjana pendapatan dengan Shaklee?

Anda boleh hubungi saya dan saya akan menerangkan segala kebaikan & manfaat yang anda akan perolehi daripada Shaklee.


pengedar shaklee miri



Sekiranya anda berminat untuk menggunakan produk Shaklee/konsultasi/menjana pendapatan bersama Shaklee sila hubungi saya melalui;

Siti Khadijah Awih (Id:867607)-Pengedar Sah Shaklee di Miri, Sarawak.
Call/Msg/Whatsapp : 013-5611583/013-5706183
Fb Page : Little Ct'z
♥COD adalah di sekitar Miri dan kawasan yang berdekatan dengannya
♥Penghantaran seluruh Malaysia juga disediakan
Email : ctazri83@gmail.com




No comments:

Post a Comment