Friday 10 October 2014

WANITA BERJAYA

Impian Saya

supermama, impian saya, housewife, wanita berjaya
Super Mama



Saya ingin menjadi seorang wanita yang berjaya. Berjaya bukan sahaja dari segi pencapaian hidup saya, tetapi berjaya menjadi seorang anak, isteri dan juga ibu.
Semenjak saya mendaftar sebagai pengedar Shaklee. Saya memang mempunyai impian untuk menjadi seorang wanita yang berjaya seperti Master Azrin. Saya ingin menjadi seorang surirumahtangga yang berjaya seperti dia.

Saya ingin tinggalkan masa bekerja 8 pagi sehingga 5 petang. Saya ingin selalu luangkan masa bersama anak dan suami saya. Memandangkan suami saya bekerja 2 minggu di laut dan 2 minggu di darat, tambahan saya yang bekerja 8 pagi hingga 5 petang , waktu untuk kami sekeluarga bersama adalah terhad.

Jika boleh, saya ingin menjaga sendiri anak saya. Tetapi, saya bukan lah ingin menjadi seorang surirumahtangga yang biasa-biasa. Saya ingin menjadi seorang surirumah tangga yang luar biasa seperti Master saya. Saya impikan walaupun saya menjadi surirumahtangga tapi saya masih mampu untuk menolong menambah pendapatan kami sekeluarga.

Keluarga saya adalah push factor. Saya berdoa agar impian saya ini akan dimakbulkan oleh Allah. Saya juga akan mempertingkatkan lagi usaha saya untuk berkongsi kebaikan dan produk Shaklee dengan masyarakat sekeliling saya.

Sekiranya anda berminat untuk menggunakan produk Shaklee/konsultasi/menjana pendapatan bersama Shaklee sila hubungi saya melalui;

Siti Khadijah Awih (Id:867607)-Pengedar Sah Shaklee di Miri, Sarawak.
Call/Msg/Whatsapp : 013-5611583/013-5706183
Fb Page : Little Ct'z
♥COD adalah di sekitar Miri dan kawasan yang berdekatan dengannya
♥Penghantaran seluruh Malaysia juga disediakan
Email : ctazri83@gmail.com


No comments:

Post a Comment