Wednesday 29 October 2014

OH MY HANDBAG!!

Morning…

Ok entri for today ala-ala artis sikit.. saya suka menonton channel E yang selalu memaparkan kehidupan artis. So, saya tertarik dengan segmen “What’s in my handbag challenge?”.

PENGEDAR SHAKLEE MIRI-WHAT'S IN MY HANDBAG CHALLENGE
Bukan gambar handbag saya!

So, saya pun nak share sikit apa yang wajib atau perlu ada dalam handbag saya.

Semasa bekerja:-
  1. Kunci kereta
  2. Kunci office
  3. Kunci meja office
  4. Purse
  5. Handphone
  6. My supplement
  7. Mini perfume
  8. Lipstick
  9. Compact powder
  10. Facial spray
  11. Charger handphone

Semasa keluar bersama family
-isi kira lebih kurang sama jer just add

  1. Wet tissue
  2. Tissue
  3. Sapu tangan
  4. Pampers
  5. Baju spare utk Khalish

Tapi biasanya kalau keluar dengan family memang kena tukar handbag yang besar ckit coz malas nak angkut banyak-banyak beg. Hehe..

So korang pulak macam mana? Jum share dekat bahagian Comment k.



No comments:

Post a Comment