Monday 13 October 2014

TAMBAH ILMU DENGAN SHAKLEE

Tambah ilmu dengan Shaklee.

Alhamdullillah semenjak saya mendaftar sebagai pengedar Shaklee, banyak yang saya pelajari dari mentor-mentor Shaklee dan juga pengedar-pengedar yang lain. Shaklee bukanlah dimana kita mendaftar dan kita ditinggalkan begitu sahaja tanpa ada proses pembelajaran dan perkongsian dari segi produk atau pun sesi bertukar pendapat.

Dari Shaklee, saya belajar bagaimana untuk menulis blog. Saya mendapat tunjuk ajar dari sifu saya Master Azrin. Beliau banyak menbantu saya bagaimana dari mula saya berblog sehinggalah sekarang beliau masih tidak putus asa mendidik kami protégé-protégé nya untuk berblog.

Selain itu, saya juga selalu menyertai kelas maya “Webinar”. Sebenarnya seronok juga apabila menyertai webinar ni. Banyak pengetahuan dan perkongsian yang saya dapati walaupun speakernya jauh dari Miri. Ini adalah kelebihan Shaklee. Kerana walau di mana anda berada, anda masih boleh melakukan proses pembelajaran dan perkongsian.


Setakat ini, saya belum ada menyertai mana-mana perjumpaan “face to face” seperti bengkel atau Master Celebration. InsyaAllah diizinkan waktu saya berazam untuk menyertai bengkel atau kelas yang dianjurkan oleh Shaklee.

No comments:

Post a Comment