Saturday 18 October 2014

NEVER GIVE UP BEFORE TRYING


Selamat berhujung minggu….




Hari ini saya nak berkongsi mengenai Motto Hidup saya. Dalam hidup saya, saya bukanlah seorang yang mudah menyerah kalah dalam apa saja yang saya lakukan.

Sepertimana di tempat bekerja, hari-hari saya akan berhadapan dengan dateline. Kadang-kadang dateline yang diberikan sangat singkat dan ianya pula sukar untuk dilakukan. Tetapi, saya akan berusaha berbagai cara untuk mendapatkan apa yang perlu untuk menepati dateline tersebut.


Begitu juga dengan Shaklee, walaupun saya seperti masih lagi bertatih, tetapi saya pasti suatu hari nanti apa yang saya lakukan akan membuahkan hasil. Biarlah orang sekeliling nak bercakap apa pun mengenai saya, saya tetap akan melakukan sebaik mungkin untuk bisnes Shaklee saya.

No comments:

Post a Comment