Tuesday 7 October 2014

Kisah Benar : Pengamal Alfalfa Shaklee

Salam semua,
Don’t sell Shaklee but live it & share it.

Pengalaman saya:

Alhamdulillah, dengan izin Allah, saya masih lagi mampu menyusukan anak saya Mohd Khalish Mikhail bin Mohd Azri Shahriman yang berusia 1 tahun 6 bulan. Semuanya atas bantuan Alfalfa dan ESP Shaklee.
Semasa mula-mula melahirkan Khalish, saya risau sekiranya saya tidak mampu memberi susu ibu dengannya. Ini kerana, saya pernah mendengar ibu yang pertama kali melahirkan anak air susunya tidak banyak.
Semasa mengandung saya banyak membaca dan membuat rujukan mengenai produk apakah yang sesuai diamalkan untuk membanyakkan air susu. Memandangkan saya memang mengamalkan Shaklee semasa mengandung, saya mengambil keputusan untuk meneruskan dengan mengambil Shaklee apabila selepas berpantang nanti.

Dari situlah saya berkenalan dengan Alfalfa Shaklee.

Testimoni:

Semasa masih mengandungkan Khalish, saya memang dah set my mind yang saya akan memberi susu ibu dengan Khalish. Hasilnya dengan mengamalkan Alfalfa dan ESP Shaklee dan juga izin Allah, saya masih menyusukan Khalish dan akan meneruskannya sehingga Khalish berumur 2 tahun nanti, InsyaAllah. Setiap hari saya akan memastikan Khalish mendapatkan susu yang secukupnya dari saya .

Apa itu Alfalfa Shaklee?

pengedar shaklee miri_alfalfa

Sekiranya anda berminat untuk menggunakan produk Shaklee/konsultasi/menjana pendapatan bersama Shaklee sila hubungi saya melalui;

Siti Khadijah Awih (Id:867607)-Pengedar Sah Shaklee di Miri, Sarawak.
Call/Msg/Whatsapp : 013-5611583/013-5706183
Fb Page : Little Ct'z
♥COD adalah di sekitar Miri dan kawasan yang berdekatan dengannya
♥Penghantaran seluruh Malaysia juga disediakan
Email : ctazri83@gmail.com



No comments:

Post a Comment