Wednesday 15 October 2014

Pengedar Shaklee Miri

Perhatian, Perhatian!!

PENGEDAR SHAKLEE MIRI

Mesej ini ditujukan kepada semua pengguna Shaklee di Miri, Saya adalah pengedar Shaklee Miri yang berhampiran dengan anda. Tak tahu nak dapatkan produk Shaklee di Miri? Saya boleh membantu. 

Eksklusif kepada pengguna Shaklee di sekitar Miri, Baram, Niah, saya sedia berkhidmat membantu anda dapatkan produk Shaklee dengan segera.


PENGEDAR SHAKLEE MIRI

Kenapa anda patut order dengan saya?

Saya adalah pengguna dan Pengedar Shaklee Miri semenjak tahun 2012.

Bagi anda yg masih tercari cari vitamin, jgn segan, jgn malu utk hubungi saya Pengedar Shaklee Miri di talian 013-5611583.


Saya 
Pengedar Shaklee Miri yang sentiasa bersedia membantu anda yg mengalami masalah berat badan, masalah penyusuan, supplemen utk ibu bersalin, vitamin utk kanak-kanak dan juga makanan tambahan utk seisi keluarga.


Saya memberikan konsultasi yg terbaik untuk semua yg membeli drpd saya.

Tahukah anda, teknik konsultasi yang salah, akan menyebabkan cara makan yg salah yang mengakibatkan vitamin tidak berfungsi dengan efektif

Saya dapat membantu anda dengan memberi khidmat nasihat, konsultansi secara percuma sebelum dan selepas membeli produk Shaklee.

Saya Pengedar Shaklee Miri bersedia memberikan khidmat yang cepat dan segera tanpa cas penghantaran sekitar Miri terus ke rumah anda.


Khidmat nasihat adalah TANPA HAD dan Percuma!

Jom order dengan dua cara dibawah.

Cara 1: Tekan butang dibawah.

 CATALOG PENGEDAR SHAKLEE MIRI


Cara 2: Boleh hubungi saya untuk membuat tempahan.


Siti Khadijah Awih (Id:867607)-Pengedar Sah Shaklee di Miri, Sarawak.
Call/Msg/Whatsapp : 013-5611583/013-5706183
Fb Page : Little Ct'z
♥COD adalah di sekitar Miri dan kawasan yang berdekatan dengannya
♥Penghantaran seluruh Malaysia juga disediakan
Email : ctazri83@gmail.com

No comments:

Post a Comment