Monday 9 December 2013

30 days ENTRY CHALLENGE!!! Day 2 (Meaning behind your blog name)



My Little Khalish Mikhail

Kenapa nama blog saya My Little Khalish Mikhail? Senang jer, coz mula-mula saya berkenalan dengan Shaklee adalah semasa saya mengandungkan baby saya yang pertama iaitu Mohd Khalish Mikhail. Nampak tak picture kat atas..si comel Khalish? Itulah tuan empunya nama.

Blog saya ni pun still baru jugak..sebelum ni saya pasarkan produk Shaklee dalam fanpage Little Ct'z je..tapi saya sedar jika saya menggunakan fanpage je tak banyak info yang dapat saya kongsi kan dengan follower saya. so, saya buat keputusan untuk membuat satu blog di mana saya dapat kongsikan segala ilmu pengetahuan saya tak kira mengenai produk-produk Shaklee mahupun info kesihatan yang saya dapati dr pakcik Google untuk saya kongsikan kepada follower saya di fanapage mahupun di blog.

Berbalik kepada kenapa saya pilih untuk menggunakan nama anak saya sebagai nama blog untuk saya berShaklee? sepertimana yang saya katakan mula-mula tadi, detik perkenalan pertama saya bersama Shaklee adalah ketika saya mengandungkan baby Khalish. sehingga hari ini pun saya masih menggunakan produk Shaklee dalam kehidupan seharian saya. 



Fanpage: Little Ct'z
ID No: 867607
Pm/watsap: 013561183/0135706183




No comments:

Post a Comment