Friday 20 December 2013

Andai dapat ku putar waktu..

day 12: On do overs, what in your life would you want to do over?

Tajuk entri kali ini,andai dapat ku putar waktu…

Bagi saya, saya teramat bersyukur dengan apa yang saya ada sekarang. Tapi of course, sebagai manusia biasa, setiap kita ada keiginan masing-masing.

Dalam banyak-banyak yang saya pernah lakukan, tiada satu pun yang saya kesalkan. Kerana bagi saya, semua itu adalah satu pengalaman. Dan pengalaman itulah yang mengajar saya menjadi lebih matang dan berhati-hati dalam membuat keputusan dalam hidup saya seharian.

Saya akui, satu masa dahulu, saya memang seorang remaja yang nakal. Tetapi kini, saya rasakan lebih matang dari sebelumnya.. semuanya berdasarkan pengalaman lalu.
Oleh itu, saya lebih menghargai orang-orang sekeliling saya terutama keluarga saya kerana tidak pernah putus asa dengan saya dan sentiasa ada dan memberi dorongan ketika saya susah atau senang. Tak lupa juga suami saya, kerana menerima saya seadanya.

wajah-wajah kesayangan saya

Sekiranya anda berminat untuk menggunakan produk Shaklee/konsultasi/menjana pendapatan bersama Shaklee sila hubungi saya melalui;

♥Siti Khadijah Awih (Id:867607)-Pengedar Sah Shaklee di Miri, Sarawak.
♥Call/Msg/Whatsapp : 013-5611583/013-5706183
♥Fb Page : Little Ct'z
♥COD adalah di sekitar Miri dan kawasan yang berdekatan dengannya.
♥Email : ctazri83@gmail.com


No comments:

Post a Comment