Tuesday 10 December 2013

the thing that i love to do ♥

Jika ditanya apa yang saya suka dan cinta buat masa sekarang..tentulah menghabiskan masa bersama suami dan baby Khalish. Suatu kepuasan jika dapat bercuti bersama tak kira di mana pun asalkan kami bertiga dapat bersama-sama. Ini disebabkan jika waktu bekerja, kami hanya dapat menghabiskan masa bersama apabila saya pulang dari bekerja. Itu pun jika suami saya berada di darat.

Suami saya bekerja 2 weeks offshore 2 weeks lagi onshore. Jika dia berada di darat pun, quality time untuk kami bertiga bersama hanya pada waktu malam & hujung minggu. So, jika kami pergi bercuti bersama..saya akan gunakan masa itu sebaik-baiknya untuk bersama suami dan baby Khalish. 

the thing that i love to do most: spending my quality time with them.



Sekiranya anda berminat untuk menggunakan produk Shaklee/konsultasi/menjana pendapatan bersama Shaklee sila hubungi saya melalui;

Siti Khadijah Awih (Id:867607)-Pengedar Sah Shaklee di Miri, Sarawak.
Call/Msg/Whatsapp : 013-5611583/013-5706183
Fb Page : Little Ct'z
♥COD adalah di sekitar Miri dan kawasan yang berdekatan dengannya.
Email : ctazri83@gmail.com





No comments:

Post a Comment