Saturday 21 December 2013

Selera ku..

day 14: favourite place to eat

Happy Saturday…today I would like to present about my favourite place to eat. Speaking London indah..huhu…

Actually, bagi saya I have no such favourite place to eat. Asalkan tempat makan itu menepati citarasa saya,..I fine with it.

Saya selalu nya akan memilih tempat makan yang bersesuaian dengan selera saya.. saya seorang yang sukakan western food. kalo makanan melayu, saya sukakan nasi lelapan tak kira daging or ayam.

So di sini saya akan kongsikan beberapa tempat makan favourite saya selain makanan mak saya sendiri.

1.   Sushi King
2.  Mcdonald
3.  Kenny Rogers



Dan banyak lagilah…tapi makanan yang paling sedap di dunia ini adalah masakan my mom & myself (mode perasan).

Makan-makan juga, pas makan jgn lupa ambil supplemen Shaklee-Lecithin untuk memecahkan lemak yang ada dalam perut.huhu

Sekiranya anda berminat untuk menggunakan produk Shaklee/konsultasi/menjana pendapatan bersama Shaklee sila hubungi saya melalui;

Siti Khadijah Awih (Id:867607)-Pengedar Sah Shaklee di Miri, Sarawak.
Call/Msg/Whatsapp : 013-5611583/013-5706183
Fb Page : Little Ct'z
♥COD adalah di sekitar Miri dan kawasan yang berdekatan dengannya.
Email : ctazri83@gmail.com



No comments:

Post a Comment