Tuesday 24 December 2013

Beauty doesn't last forever but a beautiful personality does

day 17: 3 things you are proud of about your personality.


Saya boleh dikatakan seorang yang tekun dan bersungguh-sungguh dalam melakukan apa sahaja. Jika berkaitan dengan hal kerja, saya memang akan berusaha sebaik mungkin untuk melakukan kerja itu agar disiapkan bukan sahaja pada dateline yang ditentukan tapi juga berkualiti. Jika saya tengah tekun dalam melakukan sesuatu kerja, mungkin orang sekeliling saya akan menjadi invisible bagi saya oleh kerana kesungguhan saya ingin mengabiskan kerja tersebut.

Kedua, saya seorang yang suka menolong orang. Walaupun kadang-kadang saya sedang sibuk melakukan kerja lain, tetapi apabila orang lain meminta tolong saya memang tidak akan sampai hati untuk mengabaikan permintaan orang itu.

Ketiga, saya seorang yang tidak akan mengaku kalah. Saya akan berusaha bersungguh-sungguh untuk mendapat apa yang saya hajati atau inginkan. Sekarang pun saya tengah berusaha untuk mencapai target yang saya dah list down untuk kesempurnaan hidup saya dan keluarga saya.
Tak kenal maka tak cinta. Oleh itu, kenal dulu saya baru lah anda benar-benar tahu bagaimana personality saya yang sebenarnya. 

No comments:

Post a Comment