Monday 16 December 2013

Naik Rank. Bonus +++ & Finally WAHM

The Goal that I working on....

Tentulah untuk naik rank dalam Shaklee..that i my 1st target. then dpt bonus yang mungkin lebih sikit dari gaji saya sekarang and akhirnya dapat jd WAHM (working at home mom)..

saya harap saya dapat merealisasikan impian ini. kalau tercapai, saya memang ingin menjadi WAHM. dapat luangkan masa bersama anak & suami serta keluarga.. dapat menjana pendapatan sendiri dari rumah ...walaupun saya tidak lagi bekerja...

InsyaAllah..saya akan lebih berusaha untuk mencapai cita-cita saya seperti senior2 Shaklee yg lain.. Amin


Sekiranya anda berminat untuk menggunakan produk Shaklee/konsultasi/menjana pendapatan bersama Shaklee sila hubungi saya melalui;

Siti Khadijah Awih (Id:867607)-Pengedar Sah Shaklee di Miri, Sarawak.
Call/Msg/Whatsapp : 013-5611583/013-5706183
Fb Page : Little Ct'z
♥COD adalah di sekitar Miri dan kawasan yang berdekatan dengannya.
Email : ctazri83@gmail.com


No comments:

Post a Comment