Monday 30 December 2013

me,myself & i

day 20:If you could turn into any animal for a day, which one would you pick?

Alamak..terskip pulak entry day 20...erm,lagipun utk tajuk entri kali ini..saya tak dapat nak pilih haiwan apa..huhu..mungkin saya lebih selesa menjadi diri saya sendiri..

its not that i'm not a pet lover..tp saya tak berminat dengan haiwan..coz saya alergik with bulu especially bulu meow-meow...

Sekiranya anda berminat untuk menggunakan produk Shaklee/konsultasi/menjana pendapatan bersama Shaklee sila hubungi saya melalui;

♥Siti Khadijah Awih (Id:867607)-Pengedar Sah Shaklee di Miri, Sarawak.
♥Call/Msg/Whatsapp : 013-5611583/013-5706183
♥Fb Page : Little Ct'z
♥COD adalah di sekitar Miri dan kawasan yang berdekatan dengannya.
♥Email : ctazri83@gmail.com

No comments:

Post a Comment