Friday 27 December 2013

day 19:If you could change one thing about the world, what would you change and why?



Jika diberikan peluang untuk mengubah sesuatu di dunia ini, saya ingin hentikan peperangan di antara semua Negara di dunia ini.

Saya seorang yang sukakan kedamaian. Saya bencikan keganasan dan peperangan. Jika kita lihat di dada-dada akhbar dan di televisyen, yang paling menjadi mangsa akibat peperangan adalah kaum wanita dan juga kanak-kanak.

Paling sedih adalah kanak-kanak. Mereka terlalu naïf dan tidak mengerti apa yang terjadi di sekeliling mereka. Mereka terlalu kecil untuk terlibat dengan peperangan.

Begitu juga dengan wanita, terlalu banyak penderitaan dan juga penganiayaan yang dilakukan terhadap wanita di akibatkan oleh peperangan. Jika saya dapat mengubah semua ini. Mesti Negara akan menjadi aman damai. Para wanita tidak perlu takut untuk keluar bersama anak-anak mereka.

Sekiranya anda berminat untuk menggunakan produk Shaklee/konsultasi/menjana pendapatan bersama Shaklee sila hubungi saya melalui;

♥Siti Khadijah Awih (Id:867607)-Pengedar Sah Shaklee di Miri, Sarawak.
♥Call/Msg/Whatsapp : 013-5611583/013-5706183
♥Fb Page : Little Ct'z
♥COD adalah di sekitar Miri dan kawasan yang berdekatan dengannya.
♥Email : ctazri83@gmail.com

No comments:

Post a Comment