Saturday 28 December 2013

Kid, Teenager & Now -What i want to be??

day 21:What did you want to be when you were a kid, teenager, now?

Kali ini tajuk yang agak interesting jugak nak tulis…



When I was a kid,…erm,dulu masa budak sekolah rendah saya bercita-cita nak jadi seorang pramugari..erm,budak-budak biasalah..saya selalu naik kapal terbang & suka tengok pramugari..terus simpan cita-cita nak jadi pramugari.



Then, bila dah meningkat dewasa sikit, saya dah tak nak simpan cita-cita …tapi saya berhasrat untuk menjadi seorang yang Berjaya tak kira bidang apa yang saya ceburi.


Sekarang?? Saya berhasrat sangat-sangat untuk menjadi surirumahtangga..tapi bukan surirumahtangga yang biasa-biasa. Saya nak jadi surirumahtangga yang berpendapatan..macam mana tu??of course,insyaAllah dengan Shaklee suatu hari nanti hasrat saya akan termakbul..saya ingin serius dalam Shaklee dan mendapat pendapatan tetap dengan nya. Mungkin pada masa itu nanti, saya akan menjadi WAHM. Amin



Sekiranya anda berminat untuk menggunakan produk Shaklee/konsultasi/menjana pendapatan bersama Shaklee sila hubungi saya melalui;

♥Siti Khadijah Awih (Id:867607)-Pengedar Sah Shaklee di Miri, Sarawak.
♥Call/Msg/Whatsapp : 013-5611583/013-5706183
♥Fb Page : Little Ct'z
♥COD adalah di sekitar Miri dan kawasan yang berdekatan dengannya.
♥Email : ctazri83@gmail.com

No comments:

Post a Comment