Sunday 8 December 2013

Siapa di sebalik nama Siti Khadijah bte Awih?

Salam..
Sebagai permulaan..biar saya ceritakan sedikit mengenai diri saya..saya merupakan anak sulung yang dilahirkan pada 27 Disember 1983 dan mempunyai 3 orang adik perempuan.dilahirkan di Kuching, Sarawak dan sekarang menetap di Miri. Mendapat pendidikan dalam Diploma Perakaunan di Politeknik Kuching Sarawak. Sekarang saya bekerja dengan sebuah syarikat swasta.
Pada 24 Disember 2011 status saya bertukar menjadi isteri yang sah kepada buah hati saya Mohd Azri Shahriman. Dan sekali lagi status saya bertukar menjadi seorang ibu kepada si kecil Mohd Khalish Mikhail pada 12 Mac 2013.
Perkenalan pertama saya dan Shaklee kira-kira pada bulan Oktober 2012. Waktu itu saya mengandungkan Khalish. Orang yang memperkenalkan Shaklee ialah suami saya sendiri. Dia menyarankan saya mengambil supplement Shaklee kerana ianya semulajadi dan selamat. Dengan itu saya buat pertama kalinya berhubung dengan Kak Azrin atau lebih dikenali mama rin.
Mula-mula mencuba Shaklee, saya membeli trial pack untuk sebulan. Setelah merasakan sendiri perubahan pada badan saya iaitu saya tidak lagi lemah malah lebih bertenaga walaupun tengah sarst mengandung. Saya membeli lagi full pack set mengandung dan terus mendaftar menjadi ahli.
Terus terang saya katakan..bersama Shaklee adalah pertama kali saya rasakan dunia bisnes. Dan saya sukakan perasaan berbisnes sambil berkongsi kebaikan Shaklee bersama orang lain. Selain itu, saya juga sekarang lebih banyak membaca blog berkaitan dengan dunia kesihatan dan juga kerkongsi info yang saya dapat dengan kawan-kawan blogger mahupun fanpage saya.
Sekarang saya tidak lagi menoleh ke belakang.walaupun kadang-kadang ada pasang surutnya.tp saya yakin jika orang lain boleh berjaya dengan berShaklee.saya jadikan kejayaan mentor saya sebagai pendorong saya untuk lebih maju dalam dunia Shaklee.
Terima kasih juga kepada suami saya kerana tidak jemu-jemu memberi peransang dan menolong saya selama ini. Insyaallah saya yakin suatu hari nanti saya akan berjaya seperti senior-senior Shaklee yang lain.
Jika ingin bertanyakan hal produk Shaklee , konsultansi atau menyertai keluarga Shaklee kami boleh pm / watsapp di :
Fanpage:Little Ct'z
Pm/ watsapp:0135611583
Email:ctazri83@gmail.com

No comments:

Post a Comment