Monday 23 December 2013

PERHATIAN: Pengedar Sah Shaklee Miri !!!

Salam Bahagia & Selamat Petang!


Jika anda berada di Miri dan mencari Pengedar Sah Shaklee Miri, anda boleh hubungi saya untuk COD. Memang harga rendah & istimewa tapi  kalau nak tahu lebih lanjut sila hubungi saya.
Setakat ini, pelanggan saya amat berpuas ati dengan perkhidmatan serta harga yang ditawarkan.


Saya juga mengalu-alukan pelanggan dari Limbang, Bintulu & Brunei even pelanggan dari  Sabah.


Sekiranya anda berminat untuk menggunakan produk Shaklee/konsultasi/menjana pendapatan bersama Shaklee sila hubungi saya melalui;

♥Siti Khadijah Awih (Id:867607)-Pengedar Sah Shaklee di Miri, Sarawak.
♥Call/Msg/Whatsapp : 013-5611583/013-5706183
♥Fb Page : Little Ct'z
♥COD adalah di sekitar Miri dan kawasan yang berdekatan dengannya.
♥Email : ctazri83@gmail.com

No comments:

Post a Comment